Goodbye Jamaica - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu Goodbye Jamaica - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

Goodbye Jamaica

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

29 Juni 2009 | Jamaica, Kingston

Hoi allemaal,

Bij deze mijn laatste bericht vanuit Jamaica.

Martijn en ik zijn afgelopen zaterdagavond teruggekomen in Kingston van een heerlijke week vakantie in Jamaica. Eelco en Milan blijven in Ocho Rios tot en met donderdag. Helaas ben ik er niet meer aan toegekomen om een uitgebreid verhaal hierover te schrijven, dit volgt zo snel mogelijk bij terugkomst in Nederland.

Vandaag (maandag 29 juni) om 12.15 uur vliegen Martijn en ik van Kingston naar Miami. Over een uur komt de taxi ons ophalen, waarmee we nog even een kort bezoek aan SWIL zullen brengen om afscheid te nemen. Daarna gaan we naar het vliegveld. We blijven in Miami tot en met vrijdag, waarna we samen met Eelco en Milan terugvliegen naar Schiphol.

Dus… goodbye Jamaica and USA here we come!

Groetjes Robbert

• 29 Juni 2009 - 15:17

Jaron:

heel veel plezier nog het laatste weekie!

Daarna snel weer ns n biertje drinken :-) groetjes Jaron

• 29 Juni 2009 - 17:07

Opa En Oma Drieman:

Hoi Robbert,
    We hebben je aardig gevolgd in al je belevenissen en wensen je nu nog een veilige terugreis.
    Ik neem aan dat jullie allemaal hiermee voldaan hebben aan je studieopdrachten en dus ook je Master hebt gehaald?!
    We horen nog van je wanneer je op schiphol hoopt aan te komen, hoe laat en met welke vlucht?
    Groetjes, Opa en Oma

• 29 Juni 2009 - 19:07

Ben:

Heel veel plezier in Miami, Robbert!Ga le ook naar Key West?
    PA

• 05 Juli 2009 - 09:00