Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Delft, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Delft, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

09 Juli 2011 | Nederland, Delft

Hoi allemaal,

Bij deze weer eens een reisdagboek. Morgen vertrek ik vanaf Eindhoven naar Warschau, in Polen. De komende drie weken ga ik daar backpacken, ook nog een paar dagen in Ukraine. De eerste twee weken zijn een groepsreis van AEGEE, mijn Europese studentenvereniging. De laatste week ga ik een week zalf rezien in Polen, waarlangs ik ook wat vrienden ga opzoeken.

De volgende steden ga ik langs:

Polen:
Warschau-Lublin-Zamosc

Oekraine:
Lviv-Karpaten (gebergte)

Polen:
Krakau-Lodz-Wroclaw

Hierna vlieg ik terug op 1 augustus naar Eindhoven.

Ik hou jullie op deze site op de hoogte met berichten en sms-updates!

Groetjes, Robbert
:SMS update:: 9 juli 2011 :
Ik zal ook regelmatig sms updates plaatsen!

:SMS update:: 13 juli 2011 :
Hoi, Zondag met uur vertraging geland in Warschau. Naar hostel waar al gedeelte van groep was. Uitgegaan en volgende dag naar onze verblijfplek voor 3 nachten, een gymzaal. Groep is heel gezellig, ook veel van stad ik gezien. Morgen gaan we naar Lublin. Snel weer een update! Groetjes, Robbert

:SMS update:: 20 juli 2011 :
Nu op weg naar Lviv in Oekraine, wachten voor grenscontrole. Na warschau paar dagen in Lublin geweest, mooi stadje. Laatste 2 nachten geweest in Zwierzyniec, dorpje dichter bij de grens. Gisteren actief dagje met kanoen en fietsen. 25 juli ga ik met nachttrein naar Krakau, waar ik Alejandro ontmoet, een jongen van mijn vorige Summer University. Ben benieuwd naar Oekraine. Tot snel!

:SMS update:: 20 juli 2011 :
Na 2 uur wachten in hete bus bij grensovergang, nu in Oekraine. Contrast met Polen is goed te zien, kwaliteit van wegen en gebouwen is veel leagues. Nu op naar Lviv.

:SMS update:: 23 juli 2011 :
Hoi, bij deze een bericht uit drukke Oekraiense treincoup. Op weg naar Karpaten gebergte, dag hiken. Vannacht taart in club voor verjaardag! Lviv is een hele mooie stad, sfeervol. Nog dag kastelen in omgeving bezocht. City tour gehad. Ben nog steeds wat verkouden, verder gaat het prima. Tot sms! Robbert

:SMS update:: 26 juli 2011 :
Gisteren was de laatste dag van de Summer University. Laatste deel was geweldig. Nu nog steeds bij grens, alle bagage moest uit de bus, iemand verdacht van overschrijden toeervand hoeveelheid import. Wordt dus in ieder geval een aankomst met vertraging.

:SMS update:: 29 juli 2011 :
Nu in trein naar Wroclaw. Krakau mooie stad. Auswitz was heel indrukwekkend. Afgelopen nacht Lodz. Niet zo'n bijzondere stad, naar vriendin uit Bulgarije opgezocht. Vanavond t/m maandag Wroclaw. Maandag vlucht naar Eindhoven samen met Alejandro. Voor huis nog nacht Aken voor bezoek vriend. Dinsdag thuis.

:SMS update:: 2 augustus 2011 :
Over 30 minuten ben ik weer in Delft. Wroclaw was een mooie stad. Daar re~nie met Apolinary, vriend van summer university van vorig jaar. Gisteren naar Eindhoven gevlogen, van daaruit nog een nacht naar Aken. Nu blijft Alejandro nog 2 nachten in Delft, donderdag gaat hij ook naar huis. Het was een fantastische vakantie met mooie locaties, leuke mensen en geweldige ervaringen!

• 09 Juli 2011 - 14:13

REEF:

Gelukkig, toch nog een reisverslag waar je geen tijd voor had....wij zitten veilig achter de geraniums te wachten op updates. Go get em robbi!

een flauwe groet van Reef

• 09 Juli 2011 - 16:32

Opa Drieman:

Mooi, weer eens een reisverslag: kunnen we je toch een beetje in de gaten houden!..(Ha, ha, ha)
    We wensen je een hele goede en gezellige vakantie toe en....kom gezond weer terug
    Opa en Oma

• 13 Juli 2011 - 16:21

Cor Drieman:

Dank je wel voor je eerste reisverslagje, Hoop er nog een aantal te zien in de komende tijd. Veel plezier gewenst en blijf gezond.
    Opa en Oma.

• 20 Juli 2011 - 09:46

Cor Drieman:

Leuk weer even wat van je te horen.
    Je bent wel een wereldreiziger geworden!
    Heb een goede tijd verder.
    Groetjes, Opa en Oma

• 23 Juli 2011 - 08:35

Cor Drieman:

Niet op je verjaardag thuis...jammer...!
    Maar even goed van harte gefelicciteerd en wij wensen je een gezellige verjaardag en nog veel gelukkige jaren.
    En wat deze vakantiereis betreft: geniet er van....!!
    We kregen net een s.m.s.-je van Ben dat ze nu op de terugreis zijn vanuit Frankrijk.
    Groetjes van ons en tot ziens.

• 26 Juli 2011 - 10:53

Cor Drieman:

Ach, dan duurt je vakantie weer wat langer...!
    Groetjes en wel thuis.
    Opa en oma

• 30 Juli 2011 - 08:58

Cor Drieman:

Dan zit het vacantieleventje er dus weer op?! Ben benieuwd wat je verder gaat doen; al plannen?
    We zien elkaar de 7e bij Demi, denk ik?
    Groetjes van ons ,
    opa en oma

• 02 Augustus 2011 - 15:41

Opa Cor:

Weer veilig thuis.... Tot a.s. zondag!

• 04 Augustus 2011 - 14:51

Ben:

Super dat je zo hebt genoten van je vakantie, Robbert!
    Heb vandaag al je updates gelezen.
    Groetjes, zien we je zondag?
    PA