A.s. maandag vertrek naar Jamaica! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu A.s. maandag vertrek naar Jamaica! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

A.s. maandag vertrek naar Jamaica!

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

03 April 2009 | Nederland, Delft

De grote dag nadert nu snel: aanstaande maandag gaan we vliegen! Er is nog een hoop onzeker: we hebben één keer per mail contact gehad met Smith Warner, het bedrijf waar we het project gaan uitvoeren. Toen kregen we te horen dat er een 'convenient two bedroom appartment' in Kingston was geregeld. Ik ben heel benieuwd wat voor appartement dat is.

We vliegen om 10.30 uur vanaf Schiphol. We hebben twee overstappen in de VS: op Atlanta en Fort Lauderdale. Daarna landen we om ongeveer 21.30 uur Jamaicaanse tijd in Kingston.

Ik heb er veel zin in, al is het nog best onwerkelijk dat ik drie maanden niet in Nederland zal zijn.

Lees ook de eerste post in het blog op onze projectwebsite http://www.oli.tudelft.nl/jamaica2009!

Tot blogs!

Groetjes Robbert

• 03 April 2009 - 15:35

Veerle:

Hoi Robbert,

Lijkt me best wel spannend, en zeker als het allemaal nog een beetje onzeker is.
    Ik wens je een goeie reis. En daar een leerzame en boeiende tijd. Ik kijk uit naar je berichten en vooral de foto's. groetjes Veerle

• 03 April 2009 - 15:39

Ma:

Hoi Robbert!

Succes met de laatste loodjes..je kamer..je koffer...het laatste weekend op de Breitner..en dan gaan en genieten!

Liefs ma

• 04 April 2009 - 09:10

J.P.Kuiper:

Hallo Robbert,

Een goede reis maandag en ik hoop dat je een mooie en erg leuke stageperiode zult hebben in Amerika !

Hartelijke groeten,

J.P.Kuiper

• 04 April 2009 - 19:56

Opa Drieman:

Hoi Robbert,
    Nog een laatste bemoedigimng voordat je vertrekt: Goede reis en ga het maken...!!!
    Ik had je graag uitgezwaaid, maar heb helaas andere afspraken.
    Heel veel succes en een goede tijd gewenst van Opa en oma.

• 05 April 2009 - 19:09

Aline, Flip En Wim:

Lieve Robbert,

We hebben je gisteren al succes gewenst en je gedag gezegd. Morgen is het zover. Het wordt een spannende tijd. We zullen je missen. We zullen je berichten gaan lezen en hiervan genieten. En je weet dat onze Willem in gedachten mee gaat.

Liefs van Aline, Flip en Wim.