USA: zo kom je nog eens ergens - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu USA: zo kom je nog eens ergens - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

USA: zo kom je nog eens ergens

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

07 April 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal!

Zo kom je nog eens ergens, reizen via de VS naar Jamaica.

Na een moeizame start op Schiphol met inchecken, wegens verandering van vluchtnummers, zaten we in het vliegtuig naar de VS, naar Atlanta.

Op Atlanta aangekomen bleken we een krap uur te hebben om door de paspoortcontrole te gaan, bagage ophalen, laten checken, bagage weer door laten gaan naar volgende vlucht, wij zelf weer door douane voor volgende vlucht en boarden. We waren echt net op tijd, als we 5 minuten te laat waren geweest, konden we niet meer boarden.

Nu zit ik in Ford Lauderdale (vlakbij Miami) op het draadloos netwerk van de luchthaven. Over anderhalf uur vertrekken we met Air Jamaica naar Kingston.

Het volgende bericht stuur ik jullie vanuit Kingston!

Groetjes Robbert
:SMS update:: 7 april 2009 :
Hoi! Zonet ben ik geland in Jamaica! Nu nog even wachten, naar appartement en dan heerlijk slapen. Groetjes Robbert

• 07 April 2009 - 05:43

Ma:

Hoi Robbert fijn om te horen dat jullie na een lange reis zijn aangekomen!
    Spreek je snel.
    Geniet met volle teugen!
    XXX Ma

• 07 April 2009 - 06:55

Sykvia En Nico:

Ha Robbert!

Je zal ver verreisd zijn nu, eerst maar even bijkomen en dan de boel verkennen. geniet van de komende tijd!!
    En ook wel hard werken hè? ;-))
    Groetjes van ons!

• 07 April 2009 - 07:50

Veerle:

Hoi Robbert,

Het doel is dan eindelijk bereikt.
    Ik wens je een goede tijd daar in Jamaica.
    groetjes en tot de volgende keer

• 07 April 2009 - 11:07

Opa En Oma Drieman:

Blij met je eerste bericht! "t Is wel een heel avontuur hoor!
    Wacht met spanning op je volgende bericht,
    Groetjes, Opa en Oma.

• 07 April 2009 - 17:23

Opa En Oma Langen:

Succes in Jamaica. We hopen dat jullie een mooi appartement hebben en een gezellige werkplek.

Veel plezier en we horen je gauw.

• 08 April 2009 - 10:08

Jaap:

Hee die Robbert ouwe globbetrotter fijn dat veilig in het groooootte Amerika bent aangekomen.
    Mooi weer zeker? Veel plezier en ik hou je in de gaten hahahahaha groet Jaap

• 14 April 2009 - 14:46

Ad:

Hoi Driekus

We zullen je een beetje volgen via hier.
    Geniet van je tijd en laat alles een beetje rustig op je inwerken. Het leven is een beetje anders dan hier in Dordrecht.

Groet Ad

• 14 April 2009 - 15:05

Tijmen:

He Robbert, ziet er goed uit! Lekker geslapen?

• 14 April 2009 - 15:49

Ma:

Hé gozer!
    Lekkere Ganja daar op Limo Cay?
    Wisdom weed maakt je cool toch?
    Cool man die foto's op picasa!