De laatste weken in Varna - Reisverslag uit Varna, Bulgarije van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu De laatste weken in Varna - Reisverslag uit Varna, Bulgarije van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

De laatste weken in Varna

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

20 Oktober 2010 | Bulgarije, Varna

Hoi allemaal,

Bij deze weer een update vanuit Bulgarije.

De laatste weken heb ik eigenlijk rustig aan gedaan in Varna. Door de weeks verder gewerkt aan mijn afstudeerproject, in de weekenden relaxen. In het weekend van 9 oktober ben ik met de veldwerkgroep uitgeweest. Het was toen hun laatste avond.
Zaterdagavond 16 oktober ben ik naar een concert geweest hier in Varna met de groep Tsjechische en Poolse studenten en een paar CouchSurfers. Het was gratis toegankelijk en verschillende bands traden op. Ik had al eerder een optreden gezien van de eerste band eerste band in een café. Na ben ik met de Tsjechen en Polen naar een soort rockbar geweest, waar een ander liveoptreden van een band was. Al met al een geslaagde avond. De volgende dag heb ik gezwommen in het zwembad met dezelfde mensen als de vorige avond.
Afgelopen maandag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Dinsdag heb ik gebruikt om mijn spullen te pakken voor mijn trip naar Istanbul. Zo meteen om 10.00 uur vertrek ik met de bus naar Istanbul. De trip duurt ongeveer 9 uur. Ik heb er echt veel zin in, mede omdat ik veel mensen van mijn Summer University in Roemenië weer zal ontmoeten op de AGORA!

Helaas heb ik geen tijd meer om foto’s van de laatste weken op internet te zetten, deze volgen zo snel mogelijk als ik weer in Nederland ben.

Volgend bericht op dinsdag, met alle ins en outs over Istanbul.

Tot dan!

Groetjes, Robbert


:SMS update:: 20 oktober 2010 :
Paspoortcontrole overleefd, nu bagagecontrole. Daarna op naar Istanbul! Kom er waarschijnlijk rond 6 uur Nederlandse tijd aan. Gr Robbert

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Hoi, Istanbul is super. Gisteren boottocht op Bosphorus. Daarnaast enorm leuke grote reünie met mensen van vakantie in Roemenië. Overdag veel meetings, wel interessant. 's Avonds parties. Maandag nog de stad verder verkennen. Gr Robbert

:SMS update:: 25 oktober 2010 :
Nu zit ik in de bus terug naar Varna. Het waren geweldige gezellige dagen. AEGEE AGORA was super met mensen uit 40 landen. Morgenochtend om half 6 in Varna.

:SMS update:: 28 oktober 2010 :
Hoi, nu in taxi naar Sofia Airport. Over een uur vertrek. Laatste dagen hier waren super. Snel een laatste verslag hier. Tot snel! Robbert

  • 20 Oktober 2010 - 14:36

    Sylvia En Nico:

    Klinkt weer leuk, ben je nu helemaal klaar met afstuderen of hoort dit daar nog bij? Veel plezier in elk geval!! Groetjes,

  • 20 Oktober 2010 - 15:50

    C.Drieman:

    Hoi Robbert,
    Nog even een laatste reactie.
    Wens je nog een goede tijd in Istanboel.
    Volgens mij heb je een geweldige tijd gehad in Varna en verder overal waar je geweest bent.
    Groetjes, ook van oma en we zien elkaar op Airport Eindhoven.

  • 22 Oktober 2010 - 17:58

    Cor Drieman:

    Geniet er maar van!
    roetjes,
    opa en oma

  • 23 Oktober 2010 - 17:04

    Ma:

    Nog heerlijk genieten de laatste dagen in Istanbul!
    Dan afronden en naar huis!
    Het wordt denk ik boerenkool!

    Liefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 35346

Voorgaande reizen:

10 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Polen en Oekraine 2011

26 Augustus 2010 - 28 Oktober 2010

Afstuderen in Bulgarije

06 April 2009 - 04 Juli 2009

Masterproject Jamaica 2009

05 December 2011 - 30 November -0001

Robbert in Wroclaw

Landen bezocht: