Afstuderen in Bulgarije - Reisverslag uit Delft, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu Afstuderen in Bulgarije - Reisverslag uit Delft, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Bulgarije

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

17 Juli 2010 | Nederland, Delft

Hoi allemaal,

Over iets meer dan een maand vertrek ik voor twee maanden naar Bulgarije. Hier ga ik veldonderzoek doen voor mijn afstudeeropdracht. Voor de bescherming van een nieuw kunstmatig strand in Balchik, een dorp ongeveer 40 km ten noorden van Varna, ben ik bezig met het ontwerpen van een drijvende golfbreker.

Ik ga verblijven in de stad Varna. Een slaapplaats had ik nog niet, daarom ben ik gaan zoeken op internet. Op de website www.couchsurfing.org heb ik een bericht geplaatst, dat ik op zoek ben naar een kamer. Iemand uit Varna heeft aangeboden om bij hem te komen logeren voor twee maanden. Ik ga dus voor twee maanden bij een lokaal gezin in Varna wonen, echt heel vet.

Op 26 augustus vertrek ik vanaf Eindhoven naar Sofia. Daarna moet ik nog een reis maken van 400 km met de bus of trein naar Varna. Op 28 oktober zal ik weer voet zetten op Nederlandse bodem.

Voordat mijn Bulgaarse avontuur begint, ga ik eerst nog 2,5 week een rondreis maken door Roemenie, met de Europese studentenvereniging AEGEE.

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn avonturen, geef dan je e-mailadres door via het balkje links!

Groetjes, Robbert

PS: Ik probeer regelmatig foto's te plaatsen op mijn Picasa-website: http://picasaweb.google.com/robbertdrieman

  • 17 Juli 2010 - 11:10

    Veerle:

    He Robbert,
    Superleuk dat je naar Varna gaat.
    Mijn dansdocente heeft daar veel vrienden, want de kinderdansgroep uit Varna komt volgend jaar naar Dordrecht en onze kinderdansgroep gaat in 2012 naar Varna. Het schijnt er prachtig te zijn en de mensen zijn erg gastvrij. Ik ben benieuwd naar je reisverslagen en natuurlijk de foto's
    Dan ben je 5 september ook niet op het feest?Veel plezier en geniet ervan. gr. Veerle

  • 17 Juli 2010 - 12:18

    Sylvia:

    Ha Robbert!

    Klinkt erg leuk zeg, super dat je bij lokalen kunt verblijven! Je project klinkt ook goed, moet haalbaar zijn toch?
    Nou alvast veel plezier met alle voorbereidingen!
    Groetjes, Nico en Sylvia

  • 18 Juli 2010 - 18:04

    J.P.Kuiper:

    Hallo Robbert,

    Ook deze studiereis van je zal ik met plezier volgen maar eerst een heel prettige vakantie in Roemenie ( en doe de hartelijke groeten aan je moeder !)

    J.P.Kuiper

  • 02 Augustus 2010 - 18:38

    Ma:

    Maak er een te gekke tijd van en heb vertrouwen in jezelf!

    Liefs Ma

  • 03 Augustus 2010 - 13:01

    Iris:

    Enjoy!!!

  • 10 Augustus 2010 - 10:35

    C.J. Drieman:

    10 augustus
    Hoi Robbert,
    Je reisverslag gelezen, Ik vind het een hele onderneming, hoor. Mijn petje af!
    Natuurlijk blijf ik graag op de hoogte enheb mijn e-mail adres daarvoor ook ingevuld.
    Veel succes en groetjes van ons,
    opa en oma Drieman.

  • 12 Augustus 2010 - 18:50

    Ma:

    Hoi Robbert,

    Ik weet dat je het heel goed naar je zin hebt in Roemenië! Ik hoop dat Bulgarije ook een happy time wordt! Heel veel plezier!En ik wens je alle geluk en doorzettingsvermogen met de laatste Loodjes!

    Liefs ma

  • 15 Augustus 2010 - 17:54

    Jaron:

    Hey Hoets! Fantastisch dat je gaat afstuderen en een tof afstudeerproject! All the luck en we moeten snel weer eens meeten, want ik verzamel nogsteeds bierviltjes in het buitenland, mn kast raakt vol haha! Groetjes uit Nimwegen

  • 23 Augustus 2010 - 08:01

    J.P.Kuiper:

    Hallo Robbert,

    Heel veel succes met je afstudeerproject en ik hoop dat je naast die studie nog veel andere leuke dingen kunt zien en doen.

    Hartelijke groeten,

    J.P.Kuiper

  • 26 Augustus 2010 - 14:18

    Ma:

    Hoi Robbert,

    Heel veel plezier met dit nieuwe avontuur!

    Lieve groet Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 35360

Voorgaande reizen:

10 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Polen en Oekraine 2011

26 Augustus 2010 - 28 Oktober 2010

Afstuderen in Bulgarije

06 April 2009 - 04 Juli 2009

Masterproject Jamaica 2009

05 December 2011 - 30 November -0001

Robbert in Wroclaw

Landen bezocht: