Vertrek over een paar uur - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu Vertrek over een paar uur - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

Vertrek over een paar uur

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

26 Augustus 2010 | Nederland, Dordrecht

Hoi allemaal,

Vandaag is de grote vertrekdag aangebroken. Om 11 uur neem ik de trein naar Airport Eindhoven. Vanaf daar vlieg ik om 14.55 naar Sofia. Vanaf Sofia neem ik de nachttrein naar Varna. Daar kom ik dan om half 6 Nederlandse tijd aan (in Bulgarije is het één uur later dan in Nederland). Dan een taxi naar mijn gastgezin.

Afgelopen zaterdag ben ik teruggekomen van vakantie in Roemenië. Het waren echt twee fantastische weken, waarvan het hoogtepunt toch wel de leuke, gezellige, internationale groep was. De groep bestond uit Roemeense organisatoren en verder uit deelnemers uit ongeveer 10 Europese landen. Over deze vakantie schrijf ik in Bulgarije een uitgebreider verhaal op dit weblog.

De afgelopen dagen heb ik het best druk gehad, wat laatste dingen regelen voor het afstuderen zelf, dingen kopen voor Bulgarije, wat familie bezoeken voor vertrek en weer alles opnieuw inpakken.

Tot gauw en we houden contact!

Groetjes, Robbert

• 26 Augustus 2010 - 08:56

Bert Visser:

Dag Robbert,
    ik wens je een hele goede reis en veel succes in Bulgarije met je studieopdracht. ik hoor graag van je als je daar bent.

• 26 Augustus 2010 - 11:13

Veerle:

Hoi Robbert,

Ik wens je een goeie reis en een goede en leerzame tijd in Bulgarije. Ik kijk uit naar verhalen en foto's.
    Misschien zie je nog wat van de bulgaarse folklore.
    groetjes Veerle