De eerste twee dagen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu De eerste twee dagen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

De eerste twee dagen

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

06 December 2011 | Polen, Warschau

Maandagmiddag ben ik vertrokken naar Wroclaw vanaf Eindhoven Airport. Het ligt echt naast de deur, met 1 uur en 15 minuten vliegen. Op het vliegveld van Wroclaw kwam Apolinary, een vriend van mij die ik met een reis van AEGEE heb ontmoet, vorig jaar in Roemenië, me ophalen. Via een site vergelijkbaar met Marktplaats heeft hij een appartement voor me gevonden. Ik heb drie meisjes als huisgenoten. Twee daarvan zijn collega’s van IBM. De kamer is heel royaal, met eigen balkon en vrij uitzicht op het platteland.
Dinsdagmorgen had ik een medische keuring, die ik moest ondergaan voordat ik bij IBM kan gaan werken. Alles was goed, alleen kwam tijdens een oogmeting naar voren dat mijn rechteroog een afwijking heeft van -0,5. Niet ernstig verder dus. Daarna ben ik even langs gegaan bij IBM, om mijn werkplek te bekijken en mijn collega’s te ontmoeten. Ook heb ik nog even met mijn leidinggevende gesproken over wat er nog geregeld moet worden. De eerste indruk van het team en de sfeer is heel gezellig. Ik heb er zin in!

Voor zover de eerste update vanuit Polen. Foto’s zal ik komende dagen uploaden, een link volgt zo spoedig mogelijk.

Groetjes, Robbert

Update: Foto's van de eerste indrukken zijn nu te vinden op https://picasaweb.google.com/robbertdrieman/WroclawDeEersteIndrukken

• 07 December 2011 - 15:22

Veerle:

Fijn dat je al een woning hebt, en dan met 3 meisjes, dat moet toch wel helemaal geweldig zijn. Laat je maar lekker verwennen. En nu een brilletje?
    Succes verder! Ligt er ook al sneeuw?
    Kijk nbu al uit naar je volgende verslag en natuurlijk foto's

groetjes

• 07 December 2011 - 16:56

Cor Drieman:

Hallo Robbert,
    Fijn dat je zo snel bericht gaf. Ik merk dat je het al weer goed voor elkaar hebt: Een mooie kamer en goed gezelschap (hoop ik).Ben benieuwd naar de foto's. Groetjes van osn,
    Opa en Oma.

• 09 December 2011 - 19:44

Cor Drieman:

Hoi Robbert,
    Je nieuwste foto's bekeken.
    Ziet er allemaal mooi uit en wat een luxe kamer!
    Zo te zien kun je het daar wel even uithouden, als het werk je een beetje bevalt.
    Groetjes en succes.

• 15 Maart 2012 - 23:06

Halo Robbert, ik was aan googelen en kwam op jouw blog terecht. Ik heb ook een IBM aanbieding gekregen in Krakow ... Valt het mee op bij IBM Poland te werken? Ben jij daar nogsteeds? Mag ik uw mail, kan ik enkele vragen stellen enzo ..

Alvast bedankt