Van Wroclaw naar Warschau - Reisverslag uit Warschau, Polen van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu Van Wroclaw naar Warschau - Reisverslag uit Warschau, Polen van Robbert Drieman - WaarBenJij.nu

Van Wroclaw naar Warschau

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

09 December 2011 | Polen, Warschau

Hoi allemaal,

Op dit moment zit ik in de bus van Wroclaw naar Warschau. Een super-bus, met internet en stopcontact! In Warschau ga ik vrienden bezoeken die ik deze zomer op AEGEE Summer University heb ontmoet. Gisteren en eergisteren heb ik het centrum en de omgeving van mijn appartement verder verkend. Het centrum is echt heel mooi. Op het marktplein is momenteel een kerstmarkt, zie de foto’s.

Foto’s zijn te vinden op http://picasaweb.google.com/robbertdrieman in het album ‘Wroclaw, de eerste indrukken’.

Tot het volgende blog!

Groetjes, Robbert

• 09 December 2011 - 18:22

Veerle:

Mooie foto's. Gezellig de kerstmarkt, in Dordt is het volgend weekend kerstmarkt. Het is niet te geloven wat een luxe in de bussen, misschien een idee voor hollandse bussen en treinen. Hoe lang duurt zo'n reis naar Warschau? Geniet er maar van, want wat is er mooier dat een droom van je werkelijkheid is geworden. Tot de volgende keer.

• 09 December 2011 - 19:24

Ma:

Leuk om de eerste foto's van Wroclaw te zien en mijn hotel met de kerst!
    We gaan ons vast vermaken samen!
    Veel plezier dit weekend, ma

• 10 December 2011 - 08:45

Sylvia En Nico:

Hoi Robbert! Wat een leuke foto's zeg, en een mooie ruime kamer hoor! Veel plezier met wennen en verkennen, komt helemaal goed zo te zien!

Groetjes van ons